lundi 4 avril 2011

News contest Margaret River

Hi there,
I get trough in my heat this morning! I can't really believe it!
I saw the physio this morning before my heat He did some adjustment And a solid strap .
I don't know if that was from the strap or just to use my shoulder like i am not injured.. but I wasn't feel that good in the water.. just dizzy and in pain.. But when jess ( my super lucky caddy) told me i get second i couldn't believe it! So stocked for that! i got one good waves, and i guess i just try to surf like in free surf! i didn't have any pressure of the contest.. cause i wasn't really suppose to be out there!
So yeah.. i guess that what I should do all the time!! haha! ( easy to say)
but Anyway, i really pushed  on my shoulder today .. and i didn't dislocated again.. so that make me more confidence for my next heat.
waves should be a little bit bigger , i hope not too big.. but will see !! i am just  enjoying the present , and i will try to do my best as I can in my next heat! You can follow us on : www.telstradrugawarepro.com
stay tuned!!
Amandine

Bonjour tous le monde,
Heureuse d avoir passe mon tour. j ai encore du mal a y croire..
J ai vu le kine et l hosteo ce matin avant ma serie. Il a effectue quelques "ajustement" et un solide strap .
Apres les avoir vu je me sentais vraiment pas top top.. je suis pas fan de me faire "remettre en place" juste avant ma serie.. mais la je n ai pas eu trop le choix!
toujours est t il que mon epaule a tenu. et que je me suis tout de même fait plaisir sur une vague en scorant un 6.7 pts. Alors ca remonte vraiment le moral, et ca valait le coup d avoir un ti peu mal!!!
En fait, dans ma serie j etais tellement focalise sur mon epaule que je ne ressentais aucun stress de la compet.. du coup mon surf etait relâché . Je dois garder cette sensation pour mes prochaines séries.
Je suis contente et j apprécie l'instant . Mon épaule a bien  tenu  et je suis donc rassure pour la suite! je vais continue de faire de mon mieux et surtout de me faire plaisir.. j ai rien a perdre dans cette compétition..
Vous pouvez nous suivre sur : www.telstradrugawarepro.com
A tres vite pour des news.
Amandine

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire